Személyi edzés, életmódváltás, PCOS és IR tanácsadás

Test. Lélek. Szabadság.

Test. Lélek. Szabadság.

Ave Libertad!

Test. Lélek. Szabadság.

2014. február 13. - Gina

pcos_trener_cover_1392297916.jpg_960x728

Prónay-Zakar Gina vagyok, PCOS tréner, személyi edző, életmód-tanácsadó. Ezt a blogot több mint egy éve indítottam el, amikor elkezdődött a szabadságom. Kilenc hónapos szabadság. Kilenc hónap szabadlábon Spanyolországban. Ebben a blogban az ottani élményeket, fájdalmakat, nehézségeket és örömöket írtam le. Azóta hazajöttem. És még mindig szabad vagyok. Így aztán a blog is folytatódik :)

 

Másfél évtizedet dolgoztam a kommunikációs szakmában, amikor 2012-ben úgy döntöttem, kiszállok - az eddigi munkámból, életemből, a megszokott környezetből. Kilépek a komfortzónámból, hogy változtassak és változzak. Egy szál hátizsákkal elindultam egy kilenc hónapos külső és belső utazásra Spanyolországba, az út végén pedig új emberként jöttem haza Budapestre. Azóta dolgozom személyi edzőként és életmód-tanácsadóként. Elsősorban inzulinrezisztenciával és PCOS-szel küzdő nőknek szeretnék segíteni, de egyedi fejlesztésű, lelki támogatással megerősített mozgásprogramjaimat mindenkinek jó szívvel ajánlom, aki eldöntötte, hogy maga is változtatni akar az életén.

Nem ígérem, hogy könnyű lesz. De meg fogja érni.

 

Én is az életem felénél váltottam. Elsőéves egyetemistaként csöppentem a munka világába, és a következő 17 évben nem volt kiszállás. A kis szegedi hirdetési újságtól a Magyar Televízióig vezetett a pályám, ahol 2012-ig dolgoztam. Eközben figyelmem a sport felé fordult, először csak saját egészségem, később mások életmód-változtatásának segítése érdekében edzői végzettséget szereztem.

 

A 2012-es év eleje szakmailag és magánéletileg is drasztikus változásokat hozott. Akkor diagnosztizálták az inzulinrezisztenciát, és vált egyértelművé számomra a PCOS-szel való érintettségem, amit már 10 évvel korábban mondogattak az orvosok, de akkoriban még annyi segítséget sem kaptak a PCOS-gyanús nők, mint ma. Édesapám halála és a munkakörülmények teljes átalakulása nyár végére már nemcsak lelkileg, de fizikailag is egyre jobban megterheltek, végül mind több jel figyelmeztetett arra: változtatni kell. Egy margitszigeti hosszúfutás közben döbbentem rá arra, hogy bár apukám haldoklása és halála megtanított arra, hogy a haláltól nem kell félni, az életmódom eközben oda vezetett, hogy már csak egy valamitől féltem: az élettől magától.

Úgy döntöttem, változtatok, és nem aprózom el. Közel egyéves szabadságra mentem: háromezer kilométerre Budapesttől, és mérhetetlenül távol a komfortzónámtól. A kilenc hónap alatt éltem Andalúziában egy ökoközösségben, keresztülgyalogoltam a félszigeten a dél-keleti Malagától az észak-nyugati Muxiáig 1300 kilométeren át, meditációs technikákat tanultam, és mindeközben önkéntesként, kosztért-kvártélyért dolgoztam. De ami a legfontosabb: megtanultam élni, szeretni, adni és elfogadni.

Ezt szeretném átadni neked, talán a legfontosabb dolgot, amit megtanultam: MOST kell elkezdeni élni! A bátorságod lesz majd, ami meghozza a szabadságodat, a szabadság pedig boldoggá, vonzóvá és újra EGÉSZségessé tesz.

 

Szakmai életrajz:

Végzettségek:

 

2013 Életmód-tanácsadó és wellness tréner, IFAA

2012 Személyi edző, IFAA

2011 Gymstick Muscle Instructor, IFAA

2010/2011 Testépítés sportedző, IFAA Fitness Company

2001 Magyar nyelv és irodalom szak, Szegedi Tudományegyetem

2000 Marketing és reklámmenedzser

Szakmai továbbképzések

 

2014 Streching és ellazulási technikák, Star Training Edzőképzés

Nyelvtudás:
Angol felsőfok, spanyok középfok, magyar anyanyelv

 

Amire büszke vagyok:

2013: Előadó a magyar TEDxWomenen https://www.youtube.com/watch?v=fr46ZfBAIcw
2013: Félmaraton Ljubljanában, majd a Bátor Tábor Alapítványért Siófokon
2013: Camino de Santiago - gyalog Malagától Muxiáig közel 1400 kilométeren át (www.facebook.com/szabadlabonspanyolorszagban)
2011: első félmaraton
2010 és 2011: Tour de Pelso (204 kilométeres országúti kerékpárverseny)
2009: Camino Pamplonától Santiagóig

Kapcsolat

Prónay-Zakar Gina

06 30 517 2234

www.facebook.com/pcostrener

info kukac pcostrener pont hu

A bejegyzés trackback címe:

https://libertad.blog.hu/api/trackback/id/tr275812666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása